Oh yes, I'm older now

Nytt jobb idag, en svettig sådan,
men det gick bra :)
alla är trevliga och jag saknar inte stressen.

Imorgon blir det korsord och klänning som gäller,
kanske avslutas med ett kvällsdopp och/eller hårfärgning.
Får se hur det slutar :)

Har sett Dark Knight hos Bobo, och nu är jag hemma i min svettiga lägenhet,
med mina svettiga fötter och min svettfinne i pannan.
Jag hatar .. svett.
Nästan lika mycket som svettiga ludna män.

Ska snart upp igen, så jag får la bädda ner mig.
Känns illa att vara festsugen en måndag, efter en hel helgs jobbande,
och rekordsättning ;)
- Ge mig en öl & en klapp på huvudet

Dagens tragiska event är upptäckten av att björn bor i en metallåda,
som alltid håller en genomsnittstemperatur på 50+,
den komiska att jag jobbar tillsammans med en av de random killarna vi fotade i korridoren i Costa. :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback