Delayed devotion,

Det är märkligt hur saker fungerar.
Ibland kan det bara vara för sent,
ibland för snabbt och ibland sådär förbjudet spännande.

Ska man hålla sig på mattan?

Dagen har spenderats på balkongen, med laptop, sololja och ciggaretter.
Försöker få bort mina linjer, och det verkar gå framåt.
Har lyssnat en massa på Duffys skiva, så nu är jag en soulqueen.

Björn och Pys sitter och försöker reda upp helgens missförstånd och svartsjuka så jag ugglar ensam här inne.
Kom nyss på att jag beställt pizza. Haha. Borde kanske hämta den.

Malin kommer om dryga timmen, sen blir det cider och sol,
som kommer avrundas på Wallmans.

-¨På torsdag smäller det
och nej mamma, jag har inte alkoholproblem


Kommentarer
Postat av: Malin

"jag kan inte ligga med dig, för du har en linje!" ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback