choking on her pride,

but I'm gonna let it slide.

Imorgon är det 90-talsfest, wiiee.
Jag tänker inte sova ensam, om det så betyder att jag skedar med brorsan.

Lägenheten är städad, folk trillar in och jag? Jag ska hålla mig passiv.

Var på första utbildningsdagen idag, det gick jättebra så det ser lovande ut.
Ska dit nästa gång på måndag. Viktigt.

Matteläxan är gjord - för första gången detta året kan tilläggas.
Jag vet inte vad det är med mig. Matte är sjukt destruktivt, på alla sätt och vis.
Jag har visserligen ätit en hel påse Läkerol och mår illa som fan,
men det är gjort.
Nu borde jag layouta, men det suger apa och jag vill kramas.

Jag får helt enkelt krama min återfunna mobil och vänta på morgondagens tid med babesen.

image286 simby är en bejb ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback