come crashing in, into my little world

jag är på väg mot sängen.
jag är på väg mot sängen.
Jag ÄR på väg mot sängen.

- Jag kommer ligga kvar på soffan och vakna här imorgon.

Med en dator i knät behöver man inget täcke. Strålningen håller dig varm.
Diskuterade det med Py tidigare, om även kvinnor kunde steriliseras av datorer.
Vi kom fram till att det inte var hälsosamt och rökte istället.

Skoltisdagar är inge skoj alls. Alla är trötta och vill hem och dra något gammalt över sig.
Eller ett lammkött.
Vår största uppgift idag var att utforma en ny matlista för veckan.
Den kommer slå alla med häpnad, och säkerligen skänka otaliga den lycka de alltid önskat på ProCivitas.
Ja, jag syftar på påsksnapsen.

Imorgon är det redovisning som gäller 0900 och sen får jag väl pallra mig iväg och hämta min mobil.
Mamma kanske kan vänta. Jag behöver en paus.

Nu orkar jag inte layouta mer heller. Mitt program går ut om 2 dagar. Jag är fucked. Och svullen.
Gonatt.

image284 
- Miss Fatty contest i moskva. Viktigt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback