don't you let me go tonight,

Numera ser dagarna likadana ut, men det gör inte så mycket sålänge man stöter
på de små guldkornen på vägen.
Förra veckan spenderades på gymmet (ja, jag har blivit en spännisbög som dricker Fierce och knaprar koffeintabletter), med träningsvärk
och såklart hetsplugg.
Samtidigt bjöds det på avbrott för fotboll och linåkning på Högasten at night.
Sen var det ju såklart den obligatoriska utekvällen i fredags.
Malin skulle jobba, och därför missade hon förfest i grytet och mitt sneande utanför stekan ;D

Jag åkte hem tidigt och rökte i köket med Malin, innan jag tryckte i mig kyckling och bränt vitlöksbröd.
Dock var det riktigt fint just då.
Sen kom Björn och mannen och jag deckade gott.
Morgonen dagen efter vaknade jag av att något sugit sig fast över mitt öga, och fick spendera dagen
på jobbet med ett sugmärke i stil med en blåtira och diverse kommentarer.
Men det bjöd jag på. There's a first time for everything.

I söndags var det istället dags för övningskörning med manuell växellåda,
vilket började med att jag somnade och fick trycka i mig en chokladkaka,
satt och skrek på bilens ceperyck,
och sedan fick motorstopp och fick putta igång bilen i full storm mitt ute i ingenstans.
Men i övrigt gick det skitbra, så det gör vi om igen på onsdag.
- Mamma är fortfarande orolig, men hon fick känna på mina mukkler och blev imponerad.

Denna veckan hittills har bjudit på många oväntade och oönskade möten.
Båda två ägde såklart rum igår. Men jag hanterade det ganska bra tror jag. Ignorans är min starka sida.
Att få höra saker från Steffi om andra tjejer är dock inte det mest önskvärda.
Jag hoppas du ligger med henne.

Jag själv trivs ganska bra med läget just nu, inga förväntningar, inga krav och inga måsten.
Sålänge jag får en kram varje dag så tror jag att jag överlever.

Har avverkat dagens första måste, och befinner mig nu hemma i grytet för påfyllning av energi samt NK-plugg. Jag tänkte göra en ppt innan jag pallrar mig ner mot stan igen. Najs.

Jag hoppas på gay-kväll hos gaylord till helgen,
fett pump på gymmet och mycket mys.

- För vi ska ta studenten!
är det enda som ekar i mitt tomma huvud.

image277

- It's a kebab baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback