Hyllning och spritförbud,

Hyllningen går till Malin för enormt tålamod och lojalitet trots svinerier och oresonlighet,
förbudet hölls igår och jag hade en helt okej kväll trots att vi inte kom in någonstans.
ser dock fram emot 90-talsfesten nästa vecka. Hoppas på en bättre plats i kön och massa dansande.
Träffade Amelie igår också, hon jobbade tydligen för Bonik nu. Jävla osis.
Men jag tänkte dra med henne ut på torsdag.

Efter några timmars sömn och snarkande sitter jag nu här nyduschad,
iförd morgonrock och knaprar det sista chokladet som var över från igår.
- Jag kommer bli jättetjock.
Men de har ringt från jobbet och jag är deppig.

Igår var det träning som gällde,
imorgon också,
och idag jobb och plugg.

Py har fått hem hundvalpen så jag hoppas på att få komma och klappa den snart. Lilla Kenzo.

Kuk.
Shakespeare får ju inte tag i mig nu när jag har annat nummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback