is it a keeper?

vaknade imorse av världens gräl vägg i vägg.
Det fortsatte och fortsatte tills den ena parten rusade ut i trappen och smällde igen dörren.
En telefon ringer också fortsätter det ett tag till.
Efter en kopp te vid datorn hade hon kommit tillbaka.

Då var det frid och fröjd och vi begav oss mot Mjöhult för att träffa pälsbollen Kenzo.
Efter en halvtimmes intensivt tuggande på mina armar, händer och klocka
var hela jag nerdregglad och mörbultad.
Men vilket charmtroll den lille är :D

Hem på påskmiddag, med lax upp i halsen,
sen blev det en tupplur med Mimi. Jag saknar den lilla tjockisen.
Iallafall ensamma kvällar som denna.

Björn och Malin har varit på fest,
jag har försökt plugga.
Med betoning på försökt.

Nu äts det fiskpinnar och vitlök i köket,
jag ska pallra mig mot sängen.
Ska jobba på Max ihelgen. Bu.

De ringde om en ny arbetsintervju idag iallafall som jag tackade ja till.
Det betydde dock att jag avslutade min utbildning på Shakespeare.
Angst?

Jag saknar spontankvällar.
Men man blir så tjock. Haha.
Vad gör man inte för lite lööv? Jag kommer sakna er.

image288

gårdagens citat;
"När tar du studenten egentligen, så vi kan träffas på riktigt?" - "Haha. Aldrig."

Kommentarer
Postat av: Malin

vad är det för jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback