it can't be up to me?

tålamod sa jag, men nu vet jag inte om jag kan stå för det, eller ens tyda uttrycket.
Var det ett löfte, så ber jag om ursäkt. Det kan inte vara det enda jag tillåts att göra,
att vänta troget som en hund? - Fastän jag kanske borde.
Folk ställer frågor och jag orkar inte.
Jag är ensam, ensam med tabubelagda tankar.
Det kliar i kroppen och jag vill bara ha mer.
Likt en missbrukare jublar jag över minsta nick,
men gråter när den försvinner, om så bara för en stund.
Ge mig inte bara drömmen.

I think I'm a little bit, a little bit , a little bit.. in love with you
but only if you're a little bit, a little bit, little bit.. in love with me.
no I can't spell it out for you.
If you just realize what I just realized
we'd never have to wonder if we've missed out on each other.


- Ta aldrig någon för given,
det är dödssynd nummer 1.

Nu har tystnaden anlänt. Jag klarar inte den.
Du vet att jag vågar och det gör dig rädd.



peekin over shoulders
waiting for my time to come.

image278

krama mig och stryk mig över håret.
eller ge mig en lavett och kräv att jag tar mig samman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback