Keffat liv,

det är nuet.
Jag och Malin bestämde oss för att sluta träffa folk, för alla vísar sig vara as i slutändan.
Det slutade med inköp för två tusen och en kaffe på Mezo innan vi fick gå skilda vägar.
Mysig dag.

Sen var det intervju för Cherry. Får besked imorgon, men det verkar lovande.
Och framförallt roligt. Då har jag ett bra halvår framför mig.

Hoppas såklart fortfarande på Frisyrmakarna också, var inte och dajlade
med Maysan en timme också.
Projekt blekning får vänta lite.

Nu ska jag dock krypa till kojs. Våffeldagen är över och jag fick kebabsallad.
Viking har numera min favoritkebab. De har hemkörning också, gratis.
Det var fint. Imorgon blir det 7 timmar Max och lösa förbindelser med as.
Som Napoleon Dynamite hade sagt;
"Gaaaaahhhh"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback