Min framtid som nagelteknolog,

det kan ju faktiskt bli sanning.
Eller som frisör, produktutvecklare, forskare eller pharmacist.

Dagen har spenderats på Frisyrmakarna där jag fick uppleva en hel arbetsdag för Maysan.
3 timmar var jag där och drack varm choklad, skvallrade, rökte och fick mina naglar fixade.
Överraskande nog fick jag även sitta på andra sidan bordet och fixa Maysans naglar.
Det var skitkul. Jag ska kolla upp min plan B imorgon,
samt höra om det vore mot skolpolicyn att marknadsföra en privatperson i expen.

Sedan blev det cykeltur till stattena, elineberg, willys och hem.
Min rumpa var svettig av en timmes cyklande på en platspåsetäckt sadel. Tabbe Emma.
Kom hem och bestämde pluggdejt med Maulin på Waynes så jag pallrade mig neråt stan igen.
Nu var solen nästan borta, men sommarkänslorna fanns kvar ändå i mitt rödflammiga fejs.

En kaffe senare och lite halvseriöst pluggande, kom vi fram till att shit, waynes stänger ju 19 och inte 22.
Alltså, vidare till Mezo för att brottas verbalt med utvecklingsstörda killar.
Malin stod på sig och nämnde inte Soc-bidrag.
Duktig Malin,.
Efter tre timmars pluggande insåg jag att det finns hopp.
En pizza senare och mer plugg imorgon kan det nog fan gå ändå.

Jubel & vågen för oss.

Astronomi och socialpsykologi.
Varför kunde vi inte läsa astrologi och drömtydning istället?
Då hade jag vetat varför jag drömde om en svettig neger och en kebab inatt.
Oj förlåt. Det heter inte neger. Hm. Mörkhyad med utländskt påbrå + kebab = very sick indeed


image281
personalfest i Malmö, då bjuds det på Max minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback