någon dag kanske jag är din jakttrofé som blir över.

sebbobebbo räddade dagen :)
efter 4 timmar i lund är jag fulladdad inför ännu en vecka.
Iallafall en dag på jobbet och kalkonmiddag hos mamma.

Jag har nyss ätit min äckligaste måltid någonsin.
Den innehöll ägg, nudlar, ketchup, massa peppar och aromat. I en enda röra.
Det var starkt, kladdigt och kändes faktiskt inte alls så nyttigt som jag trodde det skulle göra, men
vad gör man i brist på vitlökssås?

Nu stundar sängen, men jag är glad.
Det finns hopp trotsallt, och stunder att hänga i julgranen.

Dessutom fick jag snacka ut om Bajsmannen, Chris de Kök och andra ypperliga tidsfördriv.
Varför träffar jag alltid på just guldkornen? ;D

Sebastian har skaffat jobb och blivit vuxen.
Men han hatar barn så jag är inte så orolig för honom ännu.
De små djuren, eller hur? Haha.

Borde kanske plankat in på tivvan egentligen
men jag sparar det till en varmare dag.
Det var ju jag som dekkade på tåget hem. haha. Sällan?

det var något jag tänkte på... hmmmm.
Juste. Du kan äta koooorv :D:D

min chef är en slyna. hon har satt mig på D-pass hela april.
Till och med dagen efter vår tjejkväll. BUU.

image289

vem tog våren?

Kommentarer
Postat av: Sebbe

haha, du skrev Chris de Kök :D Jag gillar det här inlägget. Pedo-bear approves, även om det inte är hans egentliga område.

2008-03-23 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback