So much for Saint Patty's, ey?

Det är med vemod jag går och lägger mig.
Jag hoppas på att vakna upp smal och insnöad.

Malin var här efter omproven, vi kollade film och blev tjockare. Det är viktigt.
Det har snöat hela dagen, konstant och nu ligger den kvar och täcker marken.
Jag gillar inte läget.
Min vårjacka hängs in i garderoben igen, likaså drömmen om ballerinaskor.

Säkerligen kantades dagen av många fina citat,
men just nu kommer jag inte ihåg dem.
Jag vill sova, men hinner knappt det.
Sockret har runnit ur systemet,
och jag tänker glömma bettskenan även inatt.

Imorgon ska det tränas. Hejhå.

image283
jag har fått avslag från 3 jobb idag. way to go emma.
dessutom har jag sprängt vår duschslang när vattnet sattes på igen. there is no God.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback