Betyg och guldkuvert

nu var skolan över. Vi klarade oss alla över medel,
och det får man vara nöjd med.
Det slutade iallafall bättre än väntat :)

Guldkuvertet var en inbjudan till en kväll på slottet.
Dock jobbar jag två pass under dagen, och även ett på fredag.

Dagen har spenderats i sängen, sedan med mamma & mormor,
för att sedan avsluta i mammas soffa med en go rulle.
Det enda som saknas är någon som värmer mina fötter,
men även det fixade Mimi.
Hon somnade i mitt knä och kan nog tycka om mig lite ändå :)

Imorgon åker bilderna upp, för er att se och våndas.
Själv ska jag fira sommar, vare sig det regnar eller icke,
med en cider & vitlök.♥

Jag tänker ta minsta chans, och inatt drömmer jag om dig.

image310

creapy persons rock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback