"Fitta är mitt nya ord"

Ibland går det inte som man tänkt sig?
Haha. Tempel var folktomt idag med undantag för "The orangeguy" som var en fet medelålders man
som gned sin kulmage mot förbipasserande på dansgolvet,
"Var är herrarnas?" ^ 50 och "Justin" som var en kille som sett alldeles för många musikvideor
och naivt inbillade sig att han kunde dansa likadant.
Det hela såg ut som en fotbollspelande gnu som plockade äpplen.

Dennis var där och var relativt trevlig, Rasmus jobbade där uppe så det blev inte så spännande :P
Svettbartendern stod där nere. Haha.
Även Fredrik la in ett gott ord under rökpauserna.

Stängde tidigare och det mesta stämde trots att inga kvitton fanns.
Mitt bord gick back, men vi var 3 med det ansvaret.
Anna kom och var snäll och bytte av oss. Det gillar vi.

Andreas ringde nyss och försökte få till ett bootycall,
men jag är min dator trogen.
Kommer dock inte kunna sova än på ett tag, så jag hoppas det blir en sen solning imorgon.
"Längtar tills imorgon" gör att jag borde se fräsch ut.

En sista Tegan and Sara-låt, sen får det vara bra.
Jag börjar dock bli hungrig. Fan.

Hampan imorgon?
pusspuss =D

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

fitta är ett sånt fint ord :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback