hop a plane

det står att samtliga kurser är avslutade. sommarlov som fan?
psykologin får vara färdig nu, mailar det imorgon när jag fått sova på saken.

Min laptop gör mina lår svettiga.
Det kan inte vara så bra.

Har fått prata med hunken idag iaf, så jag är lite sådär.. glad :)
Även lammköttet har utlovat pussar och fjäsk mot utbildning i spontanitet.

Får svar om lägenheten imorgon, sen får vi se vilket ghetto jag hamnar i.
Malin hämtar mig snart känns det som. Sova kanske?

Zara väntar och plånboken är full.


"Man behöver bara ett intresse."
- Jaså, vad?
"Cider, sen kommer allt naturligt."  - tenderar vi att bli alkisar? Oh noes >_<

Kyss mig, pucko

Kommentarer
Postat av: Sanna

cool bakgrund ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback