I just want back in your head

Två nya skivor att lyssna igenom, en massa plugg på hög, men jag orkar inte.

satt med Malin på Crom efter personalmötet och en runda på Hampan.
Bidrog med tur och fniss åt sms.
"Jag är ditt välhängda lammkött" Haha.
riktigt jobbigt att inte ha kvar några nummer så man inte vet vem som jävlas med en.

Var hemma vid 3 typ. sen blev det några timmars hostande.
självklart försov jag mig också.
Vaknade 7 minuter innan jag skulle springa ut till bussen för att hinna till malmö.
Bra.
Hann ner i tid iallafall och sov på både tåget dit och hem.
Intervjun gick väl bra, men jag känner att min motivation är blott fake.
Jag behöver en paus. Alltså pratade vi mest om studentresor och hur många timmar det är kvar.

Väl hemma igen slocknade jag i 4 timmar. Välbehövligt.
Ska till stan på afterwork snart med malin. ett måste.
Blev ingen träff med sebbe idag heller, han har fullt upp med jobb och jag behöver bli fnittrig igen.
Ihelgen. Efter plugg och shopping och jobb. Då kan jag nog tänka mig att släppa någon nära.

först - hampan, cigg, cider, stan, NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback