Nattbussar = spanish nuts

Idag har jag jobbat på Max. Jag dog nästan.
Good moments var i minoritet, men en av dem var när jag påpekade att
man kunde få reningsmedel i hamburgaren om man var otrevlig.
Han sa att han aldrig mer skulle handla mat av mig. Det kändes skönt.
- En kund mindre, ett mindre stressmoment

Stängde med sara iallafall, så vi hann med bussen.
Dock såg stället ut som skiiit, så jag fick fjäska med en lapp.
De ringer väl och väcker mig imorgon.
Dessutom fick jag åka nattbuss i en timme för att komma hem.
Det hade tagit en kvart att gå, den du. Bonzo var på bussen iaf så vi kunde snacka Bulan och fyllor,
roande som alltid. 

Andra bra saker idag var att en svettig vvs-montör återupplivade mitt kylskåp.
Jag fick till och med gå och lägga mig igen,
och när jag vaknade hade han till och med kylt min cider åt mig.
- Det är vad jag kallar en insiktsfull man.

Dock fick jag vädra lägenheten då det luktade spanish nuts ^5
Har även köpt säng och soffa, soffan från blocket,
som ska hämtas och betalas på fredag.
Det börjar ordna upp sig.
En månad kvar :)
Blev inbjuden till maskerad också på lördag,
så funderar på att sjuka från jobbet och helt enkelt.. svira och vara den blondin jag faktiskt är.

Imorgon är det stora baldagen, för er som missat det.
Jag ska ner och vara paparazzi och ta betalt för exklusiva bilder.
Hoppas på små skandaler och snygga vänner. Sen blir det fest hos desi innan vi entrar stan och Tivoli
för en sen kväll. Can't wait.

Fick schemat för juni nu också.
Jag jobbar såklart dagen efter studenten, lördag likaså. Det som är trist är att jag jobbar på Max också,
vilket betyder att jag åter igen kommer att jobba 3 dygn i sträck.
00-06 , 13-06 och 13-06
Jag tror att jag får sjuka, eller justera mina maxtimmar lite. Det löser sig.
Ulf tyckte jag skulle börja med tjack. Han upplyste mig om att jag fick ett fint rus för 150 spänn.

image311
google visar "Spanish nuts"
- svettiga och salta med en tendens till solbränna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback