you're not mine

En wunderbar dag i senare.
Av rädsla att försova mig har jag inte sovit något,
så jag var ganska sliten när Malin kom och hämtade upp mig.
Efter frukoststopp med plastbitar i frukostbullen,
felkörning och svindel på broar samt bråk med parkeringsautomater var vi framme.

Jag tror vi avverkade varenda butik värd ett besök, och tunga påsar blev det.
Det känns bra.
Vi såg dessutom Göteborgs svar på både Jack och Tomas ;D

Nästa tripp blir till Liseberg :) med egenblandade groggar, inte sant? Hah.
Plunta is the shit.

Om en vecka sitter jag på knutpunkten och väntar på båten som påbörjar resan mot Costa brava.
sug på den du.

Har jobbat på Wallmans ikväll, inget spel alls..
Hälsade på Sofie på Cardinal sen blev det en snabbis på Crom hos Malin innan jag tog bussen hem.
Nu ligger jag i sängen och ska väl sova snart. Har mörklagt rummet, just in case.
Björn och Malin är i Spannarp så det är lugnt och skönt.

Fick svar på en lägenhet idag också. I åstorp. Får reda på om jag får den billigare av de två där nästa vecka.
Jag är inte hemlös iallafall och Malin och Billy har lovat att hälsa på.

Nu ska jag sova, typ.
Blir solning och jobb imorgon.
Hoppas fortfarande på att få se dig, snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback