Jobbveckan är äntligen sluuut :D

det firar vi med keso och "våt korv" och STUPID MAN :D
har haft den låten på huvudet sen i torsdags.
sjukt gött. har dessutom varit på cardinal nu 4 dagar i rad - mindre gött.

har jobbat på cardinal inatt, det har gått bra och de flesta har varit trevliga :)
förutom killen som kom fram och frågade varför jag aldrig ringde,
och jag inte kom ihåg att jag fått hans nummer. haha. tabbe.
åkte hem och fick frukost och ska minsann lägga mig alldeles strax.

imorgon blir det hem till mamma och försöka reda ut vad som egentligen hänt med mormor i spanien.
tydligen har hon blivit påkörd av en smitare, på väg till stan för att köpa ny hembiljett
(eftersom sterling gick i konkurs) och ligger på sjukhus på okänd ort.
sjukt nojigt. lilla köttbullsmormor :(
vet inte alls hur illa det är, bara att hon opererat armen och var för hög på morfin för att veta vart hon befann sig.

pratade lite med maria också om en fika - long time no see,
men vi får se hur det hinns med mellan tvättarna och cv-uppdateringen inför måndagens jobbhunting.

måste ringa max imorgon också och lösa torsdagspasset.
inte för att jag inte vill stänga med dennis, utan för att jag jobbar hela natten på cardinal och inte hinner till stan.
men men. nu borde jag sovit för en halvtimme sen.
får se hur det går med linserna imorgon. mina ögon är redan som en junkies.

hjärtekram & gonatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback