Lussebullar efterlyses!

Det blev jag sugen på nu, till frukost.
Då det inte blir någon sömn inatt så hade jag minsann förtjänat lussebullar och kramar.

Har hunnit med att gå till tandläkaren idag, ligga sömnlös och nervös, fixa naglarna och träffa malin snabbt
över en middag på Crom. :)
Cardinal väntar - likaså intervjun imorgon.
Blir att traska hem till björn efter stängning, duscha, byta om och pilla linser.
Halv 8 ska jag iväg igen för att hinna med buss, båt och tåg.
- Jag tänker inte vara sen.

Måste ringa didi också och höra när de öppnar. tragiskt om jag ska stå utanför i en halvtimme och frysa,
det funkar ju inte.

Ska minsann gå inom seveneleven och efterlysa de gyllene bullarna när jag köper kvällens halvliter redbull.
Så det så.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Emma!

Jag har utmanat dig
http://lefreak.blogg.se/2008/november/utmanad.html

Hör av dig när du antagit den.

Jag hoppas allt löser sig med din mormor <3

Puss å Kram

2008-11-07 @ 18:29:38
URL: http://lefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback