Maxlivet - allt annat än att leva livet till max

Idag har varit en sån dag man inte alls varit taggad.
var ledig igår/inatt - vilket borde resulterat i att jag var pigg och glad,
men istället var jag tröttare än någonsin.

Det är alltså inte bra att sova.

Dagen på Max har annars gått ganska så snabbt,
var klar i ganska god tid och tackade nej till skjuts hem då jag trodde det skulle gå en buss.
Ack vad fel av mig.
Istället fick jag ta bussen kvart över 23 in till stan och springa till tåget mot Hässleholm.
Jag var alltså hemma 2 timmar efter stängning, och det  var inte lika gött.
Ringde min kära far och kollade läget - han hade hårdrockskväll och drack whiskey
Ringde då min kära bror och kollade - han var på korridorsfest i Lund,
jag som inte trodde att han kände några ambitiösa människor?!

Aja. Nu är jag hemma och de visar inget roligt alls på min enda gryniga tv-kanal.
Jag får väl hoppa i säng jag också.

Imorgon gäller det.
Antingen får jag ett Ja, eller ett Nej.
Ett Ja innebär flest roliga förändringar.

Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Määäx

"Maxlivet - allt annat än att leva livet till max!"



stämmer så in i :) lev livet till mig istället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback