Om försenade tåg, för små t-shirtar och danskar

det är var jag lärt mig hittills.
ta alltid en t-shirt i en för stor storlek så du slipper gå och känna dig som en korv.
det har jag gjort nu två dagar i sträck och ännu en väntar imorgon.
tåget är ALLTID sent, och du ska utnyttja tiden till att sova.
Danskar.. är danskar.
Och märkligt nog finns det många danskar i köpenhamn och på väg dit.

Men jag trivs.
Jag vill flytta NU, och slippa pendla 4 timmar om dagen.
Jag vill jobba massor, men samtidigt ha tid att ligga i soffan och mysa på kvällen.
Samtidigt vill jag våga ringa Cattis.
Men jag är livrädd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Emma.. Bara ring och berätta.. Det blir ju bara värre om du inte gör det. :P Hon är inte farlig och kan inte bli sur eller jo men det her hon ingen anledning till att bli.

Och dessutom. du är ju bara extra eller hur!

Kram Michelle

2008-11-12 @ 10:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback