att vakna i Ängelholm bredvid en blondin,

det händer faktiskt inte varje dag.
blev ingen filmkväll igår, så då tog jag upp telefonen och ringde min trogna blondinkompis,
han fixade förfest och fjortisfolk - jag var gammal och trött.

vi drog till strandbaden på fest hos Bög-james (han är nog inte bög men han har den pipigaste rösten jag någonsin bevittnat)
Det blev slagsmål och ölen tog slut. Alltså blev det mest dansande på ölblött golv bland glasskärvor och bubbel,
ciggaretter i för stora skor och sedan promenad hemåt.
I johannes reservat bjöds det sedan på mys (8 man i en 120 säng, på höjden)
och jag somnade gott.

Vaknade upp vid 10 och ringde mamma, så det blev frukost i Spannarp innan jag begav mig mot väla för att träffa D.
Det blev alltså av idag.

Det blev mycket inredningsaffärer och snack om allt och inget,
men mest sex.
Med godis i bagaget blev det sedan stan och landet för filmtitt.
Jag är bäst på att titta film. Speciellt utan glasögon.

Lämnade D på knutan då han skulle jobba, medan jag somnade på tåget,
såg Röd-Elin på vägen (15 kilo tyngre än i 9:an) och förfrös på väg hem.
Ska jobba på Tempel inatt. Det känns tungt. Börjar på Max 1 imorgon så det blir ingen sömn denna natten heller.

Men imorgon, då jävlar händer det.
Synd att min chef är så kass på events, det är tydligen krogbowling imorgon.
Thanks for telling.

Jag känner mig gammal. Men jag är inte grå/grönhårig längre.
Numera är jag brunett igen.
Brunett och mer levande än någonsin.
Levande och livrädd.

jag kan få dig när du vill.

Kommentarer
Postat av: Blondie

Ar det vad jag tror? :P Girltalk nar jag kommer hem, right? :P Miss you, baby!

Postat av: S

hmm.. det där med film utan glasögon tycker jag att jag känner igen.. ;)

2008-10-06 @ 09:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback