Det var inte lugnt,

verkligen inte.
Åkte till stan igår, efter en snabb vändning hemma för att duscha bort onsdagen (drinkar och jobb)
med tanken att sätta mig och ta en kaffe någonstans då marra fick jobba över.
Men på crom hittar sara mig och vi lämnar malin (förlåt bejbs)
och satsar på en tjejkväll.
Tjejkvällen bestod av bacardi razz, fish shotar, gratis äckliga shotar, två brudar i klänning
och hångel.
Vi hamnade på utposten vid halv 1, sen zoobar och slutligen cardinal igen där vi ägde dansgolvet.
helt sjukt bra kväll - som avslutades med heta diskussioner, att kräka hand i hand och mackor.
ny & gammal vänskap blommade, och jag är glad att jag följde med.

dagen har spenderats med sara på crom, fika med malin och ett optikerbesök.
Jag har skaffat linser, äntligen. Jag grät, snorade och kved, men assistenten såg mig nog
som en extra dotter och pratade lugnande med mig.
det snurrar fortfarande i huvudet, och jag vet inte om det är linserna eller spriten som sitter i.
min chef ringde på väg hem för att meddela mig att jag hamnade på tempel istället, dvs med alla 18-åringar och halloweentema.
shit. jag som har så många maskeradkläder hemma. ikke.

blir bluesbrotherstuk iaf, och dans bakom bordet - som alltid.

dagens topic - Dennis och fler lögner. Nu kommer du fan inte åt mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback