Imagine me and you,

Vad vore kärlek utan alla bedrövliga misslyckanden?
Jag antar att man får leva för kicken, hur kort tid den än varar.

Kärlek är en definitionsfråga.
- Är det glittrande ögon en mörk natt?
- Hysteriska fnissattacker som ger upphov till andnöd och tårar?
- Att ge allt man har att ge?
eller är det bara en ursäkt för att slippa att sova ensam?

Jag blev hemskickad från Max idag. Mådde uselt.
Kan fortfarande inte gå som en människa - undrar varför?
Feber och sömnbrist, lik förbannat är jag fortfarande uppe.
Gårdagen bjöd på närhet, i form av en Sara-puss och en Rasmus-kram.
De som kramat Rasmus vet att man tappar andan och gråter.
Lätt värt det efter en halvtaskig kväll.

Dagen har således bjudit på 3 romantiska komedier och en pizza. Magiskt men tragiskt.

Malin är numera hemma i landet, men jag har ännu inte hört från henne :(
Är ledig imorgon så får se om man kan jaga ner henne innan tjejafton med jobbet.
Hoppas på en karatefylla och monsterjakt under sängen.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback