Jag ville inte vara den som blev kvar,

i stan där ingen längre vill bo.

Får ringa Majsan - och se om de har tid att hysa mig några nätter.
Blir Köpenhamn nästa vecka med Didi iaf, sen får vi se. :)

Var mysigt med middag igår, sen blev det jägershots hos Marra och slutligen Utposten
med airhockey, black jack och shotar.
Jag skrattar alltid, och mina ögon glittrar.

Sen blev det att traska hemåt och nattliga diskussioner.
Vaknade tidigt och trodde jag skulle krevera.
Blev OJ och frukost, sen blev det att jobba med ett fett sugmärke på halsen.
Man kan ha så roligt åt sånt när man är full,
men det klär en inte lika väl i dagsljus.

Jag ställer mig dock frågan; Hur kan det vara sådär på morgonen?
Att man inte verkar ha något att prata om, något att skratta åt
eller saknar lusten att kramas?
Beror det på bakfylla eller ointresse?
- Jag är jämt lika förvirrad.

Imorgon blir det dejt med Malin,
i mitt nya röda hår.
Kaerlek.

Ska lägga mig i sängen med en av mammas böcker nu. Kanske kan jag somna gott sen.
varje dag går ut på att bryta vardagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback