"Mad as a hatter"

Tack Diana för att du ringde idag :) Det gjorde så att jag kunde knalla till jobbet med ett leende.
Är så glaaaad för din skull :D:D

Maxdagen gick bra och snabbt, och det hände inga större olyckor.
(Både jag och Backo skar upp halva handen)
Det ska faktiskt bli kul med assmötet också, hoppas på VIIIIIIIN och god mat :)

När jag kom hem hittade jag dessutom ett vykort från Gran Canaria :D
Det gjorde min kväll. Jag saknar dig bejbs. Tur att hon kommer hem snart.

I övrigt så har det varit ganska tomt. Det enda som fyller lägenheten är plotter och disk.
Jag har levt på sallad i 2 dagar nu, och inte tackar min kropp mig för det.
Jag kunde lika gärna dricka öl och snorta vodka. Den du!

Fan.
Jag är skitnervös inför intervjun imorgon. Jag vet inte varför.
Jag har redan stått framför spegeln och gett mig peppande kommentarer,
men liksom alltid biter de inte riktigt.
Hur ska man vara klädd, vilka skor ska jag ha, kommer jag ens att hitta dit?
- Håll tummarna för att jag inte försover mig.

Det blir jobb på Wallmans imorgon iallafall, efter storbak till kalaset på lördag.
Jag måste ju impa på grabbarna med något.
Förhoppningsvis funkar det på någon, då de senaste dagarna känts som världens nederlag.
OCH nej, jag har inte ens pms - men har ändå levt på choklad och nötter.

Då är det faktiskt ganska illa.
Men men. Imorgon börjar vi om. Sol eller regn, det kvittar.
Jag ska bara vara mig själv.

& jag vet att ni saknat dagens comic


choklad, någon?

Kommentarer
Postat av: S

vart ska du på intervju?? ;P nu blir jag ju nyfiken! ähh får väl fråga på söndag ;)

2008-10-10 @ 02:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback