People treat you different, when you're in between

jag hade en spontanmåndag.  en av mina bästa måndagar faktiskt, längesen jag skrattade och svor så mycket.
det var kallt, men det bjöds på öl, cigg och promenader med spindelväv i ansiktet.
OCH en fönsterkarm man kunde lapa morgonsol i. Underbart.

Men sen var det tillbaka till verkligheten.
Hemåt blev till Väla och jag lyckades bränna ännu mer pengar,
men fick en jacka, två schyssta tshirtar och en poncho. sjukt fint.
Sen blev det kyckling och jag somnade nöjd på soffan.
Vaknade när D ringde för att höra om mitt recept på pasta.

Jag blev halvsur.
Somnade om iallafall och vaknade sent idag också.
Jag har alltså inga problem att sova 14 timmar i sträck längre. Gotte.
Ska strax bege mig mot Max för att jobba mina 7 timmar och sen softa.
Har hittat fler utbildningar idag. Australien eller Nyköping?
Båda känns lika långt bort..

Ska på jobbintervju på fredag iallafall, får se vad de säger :)
Imorgon fyller Bobo år - påminn mig om att gratta honom. Thanks.

Min lägenhet ser ut som fan. Hoppas hustomtarna hittar fram medan jag är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback