Så var måndagen äntligen här,

jag är ännu en gång förvånad och imponerad över att man överlevt en jobbhelg, åter igen.
detta dygnet har jag ju bara jobbat 17,5 timmar - och det har regnat konstant.

blev tempelkneg fredag-lördag, sen max hela dagen idag.
äckligt bra försäljning, men tyvärr inga feta cash.
var dock kul att träffa både diana och sara ute, och såklart att jiddra med övrig personal :)

veckans största händelse i övrigt kan väl beskrivas med ordet öl.
det har varit två helkvällar med marra på schemat, alltid trevligt såklart,
men alltid förvirrande.
vi hade brottning och jag har fortfarande ett blåmärke och ett halvt sugmärke. haha.

min kropp är trött och rynkig,
ska skämma bort mig lite innan sängen, så kanske man vaknar som människa om 13 timmar, innan
nästa jobbpass börjar.

på onsdag blir det köpenhamn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback