9/11

En dag med många känslor.
Har redan vaknat till ambulanssirener två gånger idag.
Vet fortfarande inte riktigt var eller vad som hänt.

Jag känner mig deppig och tänker därför inte begrunda hur världen fungerar,
om det finns ren ondska eller om övernaturliga fenomen är naturliga i vår vardag.

Istället tänker jag blicka framåt.

Tack för igår Malin :)
Vi vet hur vi ska tysta grannbordens diskussioner,
de lyssnar ju hellre på våra som är mer rättfram.

Fick handlat underkläder och två koftor iallafall.
Kylen är nästan full och jag känner mig fattig åter igen.

Ska till Max och köra en stängning om en timme. Uselt.
Men det är sånt man får ta. Får tröstäta och ta en cigg innan dess.

Ska klippa mamsen imorgon, sen blir det premiär på Wallmans kära vänner.
Titta gärna in.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback