Då var det också avklarat,

jag har blivit ett år äldre, och som malin uttryckte det för det inget gott med sig.
Jag kommer bli rynkig, gammal och grå och måste betala fullpris på kollektivmedlen.
För jävligt kan jag tycka. Tur att jag redan skaffat man :)

Dock var gårdagen helt klart mysig,
fastän vi båda var trötta av olika orsaker.

Blev inget rekord,
ingen sushi,
men det blev biomys för hela slanten.

Idag står jag åter igen bakom disken på Max, med halvtaskigt smink och påsar under ögonen.
Jag är iallafall inte den enda.
Ska skvallra med sara och försöka få till en utekväll. :)

Kakorna är slut och bussen går om 20 minuter.
Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: S

och en partykväll hann väl bli halvt planerad? ;)

2008-09-10 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback