En tankeställare,

har alla människor mindrevärdeskomplex?

Råkade nyss på Max blogg och blev förvånad över att han nämnt mitt namn ett flertal gånger.
Min student, fester och sammankomster.
Det värmde i hjärtat. Vi träffas inte ofta, men han står mig nära,
och bara det att han ägnar mig en tanke då och då gör mig glad.

Samma sak gäller var morgon/eftermiddag Malin väcker mig med ett fullständigt
onödigt sms. Något som jag aldrig kan komma ihåg när jag väl vaknat på riktigt.
Haha. Det gör att jag känner mig levande. Tack babe.

Och Sara, se till att din mamma ringer till Cattis, så ska vi nog ha dig hemma innan 23 var dag ;)
Nu ska jag röka godnatt, sen blir det lite mer jobb imorgon.

blev både shockad och lättad när jag såg att du inte varit här idag.
Fortfarande är jag förvånad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback