If you love me, why'd you let me go?

Ännu en helg är avklarad.
Det blev ingen bio, istället blev det öl och syskonkrök.
Då är vi som bäst, fastän vi inte kom in någonstans, utan stannade
på Pl13 som förkrök.
På vägen hem möttes vi av en polisavspärrning,
och jag kläcker surt kommentaren; "Det är säkert någon idiot som blivit rånmördad".
Vi gick runtom efter att Tobbe, Björn och Philipe badat i fontänen.
I Eneborgsbacken tar orken slut och vi lägger oss ner, alla tre på rad för att diskutera livet och
ta en cigg.
Sen lagade jag fiskpinnar och mos med chili medan pojkarna somnade.

Var bakis till sena kvällen igår - min mage är så trasig.
Blev väckt av chefen som meddelade att jag skulle bli flyttad till Landskrona.
Alltså hann jag inte hälsa på Malin heller innan hon åkte.
Det sög.
Men det fanns söta pojkar i landskrona också.
Fast mannen i rullstol var ändå bäst.
Det visade sig även att det var någon som blivit knivhuggen och senare avlidit i stan under fredagkväll.
Okänsligt av mig. Förlåt.

Var hemma vid halv 5, somnade en timme senare och sen ringde dennis bevisligen en timme efter det.
Jag har ingen aning om vad jag har sagt. Jag har en tendens att inte vakna riktigt - precis som björn.

Kan bli intressant imorgon. Vill inte väcka honom nu.
Har jobbat 10 timmar på Max idag. Äckligt mycket folk,
men i mängden av äckliga barnansikten och monster hittade jag två bekanta par ögon.
Mum and Dad. Jag hann käka min mat med dem och bara vara.
Det är vad man har föräldrar till.
Sara hade fjäskat till sig skjuts hem också, så jag slapp gå.
Det är sann vänskap det ;) När man blandar in exen. Haha.

Imorgon ska jag hem och rensa ut mitt gamla rum.
Det kommer bli hårt och ta lång tid, så mamma hämtar mig redan på förmiddagen.
Kanske hittar jag några gömda skatter bland alla skelett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback