where does it all come from?

hade en av mina värsta stängningar på max igår.
allt tog slut, gästerna var otåliga och personalen trotsig.

men vi var därifrån innan 23 iallafall,
och när jag kom hem var här ljus tända, filmen laddad och mat i kylen. :)
somnade på soffan och fick gosa ner mig i en varm famn.

blev väckt vid halv 9, sen blev det jobbigt.
somnade när robin gjorde frukost, sen vaknade jag när han åkte.
Då blev det plötsligt ensamt, och jag gick upp och åt frukost och såg klart filmen.
Blev promenad och tvättdag idag,
sen kom robin hem på sin håla och vi fick en timmes kvalitetstid :P

nu ligger jag på soffan, nyss uppstådd från de döda,
och känner mig halvtaskig.
Lönt att man ska vara labil 2 veckor av fyra varje månad?

har ätit godis så jag mår illa och försökt äta middag iallafall.
blir ett stort glas vatten, vitaminer och nerbäddning tills robin knallar in genom dörren.

tjejdag imorgon, ftw.
längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback