Godmorgon - Godnatt

Nu var man hemma, pigg, finnig och har tvångsmatat monstret.
Blev ingen hamburgare till frukost, mådde illa så fort vi kom in på BK.
Har jobbat med Elli och Lena, och tjejerna var glada som alltid :)

Har gått bra idag, dock har det varit mindre spel än innan..
Fast de som spelat har varit desto trevligare.
Jag är nog inte så hopplös som jag ibland tror.

Nu fyller Emma 20, så grattis till henne :)
Synd att jag inte kommer hinna till Strövelstorp innan jobbet..
Får ta igen det en annan dag, tänker på dig iaf!

Såå. Nu ska jag bädda ner mig och försöka skaka bort redbull-känslan och askkoppssmaken.
Hasta luego, amigos.

(Jävlar vad jag är trött på mina naglar, redan. Går inte ens att klia sig i örat, eller operera finnar)
Hurra för hormoner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback