Make it all okey,

en dag av värk, svettningar och allmän obekvämhet.
Förutom promenaden nere i stan,
fast allt där har börjat kännas likadant.

Jag hittar inget i butiker,
inget särskilt att titta på
och är inte sugen på något.

När Niko åkte till jobbet började ögonen rinna och jag gick hem.
Där sitter jag fortfarande,
fast numera sminkad och jobbfixad - men lika trött och uttråkad.

Jag har inte hört något om jobben jag sökte,
har fortfarande inte fixat med mina semesterpengar,
eller börjat dansa igen.

Jag svettas bara - och som den hypokondriker jag blivit är jag övertygad om att
en del av mig håller på att utrotas. (Billy, det är ditt fel)
Eller så är det bara pmsen som talar för sig.

Nästa vecka kommer Mauulin hem iallafall,
och det kommer firas.
Jag befinner mig på hemmaplan nästan hela nästa vecka, det ni!

Imorgon blir det fikor i plural,
och jag ska försöka att inte sova bort hela dagen.
Veckorna går alldeles för snabbt,
och jag har en del plugg att repetera innan hösten ;)




fan vad jag är festivalsugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback