Såå ovärt.

Kom nyss hem..
motvind, uppförsbacke och regn.

Låter som den ultimata cykelturen, inte sant?
För att handla bröd och pasta samt något att smaska på.
Det tråkiga är ju att det alltid blir något mer och tyvärr fick inte snasket plats i cykelkorgen.

Dessutom satt det något miffo med tumring i kassan som började käfta
angående mitt pass.

"Det är ju en brunett på bilden..?"
- Man kan ju byta hårfärg?
"Kanske.. men jag är inte säker. Dessutom 89...?"
- Jag är 20.
"Jaha. Jag har en bror som är 89.. Vad läskigt att han börjar bli vuxen."
- Kan jag få ett Marlboro light, eller?

Tack och adjö.

Sen kom jag på att annonsbladet gäller hela veckan och vi kunde handlat vilken annan dag som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback