Flyttstök

Halv 11 ringde alarmet,
för då var det dags att koka te och börja packa upp.
Jag rullade ur sängen, för mina magmuskler krampar efter dessa dagarnas hostträning,
så att resa sig eller skratta var inte ett alternativ.
Diana sörjde att vi inte hade någon kamera.

Efter en dusch och ett klaustrofobiskt försök till att raka benen i spaduschen,
rumpskakning inför grannarna och en cigg på balkongen kände vi oss som människor
och slet upp första flyttlådan.

Allt är uppackat i köket,
och garderoben är nästan helt full.
Diana äger otroligt mycket grejer.
Jag önskar åter igen att jag tagit med min kamera redan i måndags.

Att äntligen ha bredband är också en skön upptäckt.
5 album är nerladdade, något som annars skulle tagit 5 veckor.

Falafel är i ugnen, pastan på spisen och vårt första mål ska snart avnjutas i dianas säng.

Gårdagen avslutades på Impala med hela gänget, då Lucy fyllde år.
Vi shotade tequila mot halsen och åkte sen hem och kollade på Scrubs tills diana somnade.
- Måste kolla upp varför Hassan har klädludd i taket på sin bil och ett handavtryck á la Titanic på insidan av fönstret i baksätet. Mysko?


Nu luktar här mat och jag måste ääääääääääta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback