I freakin fuckin love ya.

:)

det var nog längesen jag skrev sist, iallafall känns det som om mycket hunnit hända.
Jag har varit på släktmiddag,
tömt lägenheten (kvar är säng och tv),
jobbat en massa,
haft 4:e rundan med feber,
myst med brorsan,
haft samtal med cheferna,
levt på skräpmat i en vecka,
fått tillbaka mina p-pillerproblem,
och fått ligga.

Inte så dåligt trotsallt :)

Om 5 dagar bor vi i Malmö, och allt kommer bli annorlunda.
Mamma och pappa har hämtat det som skulle hämtas,
och möblerna står på mormors vind.
Kvar har vi alltså.. en massa skit ändå.
Det löser sig.

Niko ska få hjälpa mig att städa.
Jag vill visa upp honom :)

Och Diana ska minsann hem och äta middag med mig och mina föräldrar.
Frågan är bara när :D
Annars får vi bjuda dem på middag nästa helg kanske i lägenheten. Hm.
Ska diskutera det med Frobo imorgon.

Imorgon är det för övrigt inventering som gäller, vilket innebär att vi jobbar till minst 1 imorgon natt.
Det är ganska så ofett och vår avdelning kommer vara klar snabbast.
Jag ska köpa skumpa på båten. Minst.
Rasmus är tillbaka nu iallafall, när det äntligen känns bra att ha Pierre där.

Idag var det utvecklingssamtal som gällde,
och som vanligt trodde jag att det var något jag gjort fel.
Visst hade jag det, men det var inte så hemskt som jag trodde,
och jag gick därifrån peppad, precis som efter arbetsintervjun för 3 månader sen.
Jag trivs med mitt jobb, sålänge jag får vara ifred från Anna.

Sen blev det att åka till Malmö, äta plankstek med gos och bara mysa och se Jumanji,
som BARA tagit 2 veckor att ladda ner. Haha.
Mina ben är darriga och jag missade såklart tåget hem.
Blev taxi från helsingborg och nu ligger jag i min egen säng.

Inatt kommer jag sova så gott.
Och drömma om dig.

Det kommer inte dröja länge innan jag kläcker de tre små orden,
jag har det på känn.

this is real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback