Livets små ljusglimtar,

  • Ett sms halv 7 från Diana som avslöjar att hon nog minsann vet att jag också jobbar öppning idag
  • Tåget var i tid
  • Båten var i tid, vi hann äta frukost och pilla linser
  • Tåget var nästan i tid och vi blev bara 10 minuter sena, efter djupa samtal och sömnförsök
  • Jag har fått ta en cigg i solnedgången med Diana & BADA badkar♥

Dagen i övrigt har gått rekordsnabbt :)
Pierre gjorde mig till skoansvarig (wooow), och vi hade en leverans att packa upp.
Stack därifrån vid halv 3 och var hemma vid 5, efter att jag och Diana pratat om flytten tills att ögonen tårade sig av lycka och längtan.
Då stod mamma och mormor och väntade vid stationen och vi rörde oss mot Spannarp för te och fika, kyckling och vin och hallonglass med rörörda hallon.
Mamma, jag älskar dig.

Mormor hade gömt ett choklad till mig som hon upprepade gånger gav till mig, (korttidsminne=guldfisk)
Men hon är söt ändå. Min egna köttbullsmormor.

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig,
jag är helt slut
2 veckor kvar, käraste du.

Imorgon blir det Malmö :)-<
Jag lär bli nervös imorgon. Åh, darl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback