Om att bli godkänd av mormödrar,

500 kronor tryckte min mormor i min hand i fredags morse med motiveringen;
"Du är en så duktig och ordentlig tjej, jag tycker du ska ha den"

- Om hon bara visste.

Malmö fick återse mig ihelgen, med nervösa steg och frusna fötter.
Varje gång trillar jag bara dit ännu mer..
Men det gör inget denna gången, för jag är lycklig.
Mamma, bror och mormor var inte alls läskiga - nana strök mig över håret och klappade mig på ryggen
medan hon pratade med mig.
Det var mysigt :)

Och 3:e natten har spenderats med Nikobejb, med samtal, pussar och närhet.
Nu är det inte lång tid kvar.

Tittade på Sophies lägenhet igår - jättemysig :)
Hon var noga med att påpeka att det fick plats två stycken i duschen. Hah, till Nikos förtjusning.

Sen blev det att fota lite basket - eller försöka - te och disney.

Idag har jag visat min lägenhet - och blivit av med den,
sålt min soffa på blocket och packat två resväskor och en flyttlåda.
Nu börjar det hända grejer :)

Mamma och pappa var här en sväng och pratade vett med mig, sen har det bara bjudits på sms,
pizza och dåliga filmer. Försökte se senaste avsnittet av Gossip Girl, men det hängde sig när det
var 5 minuter kvar, och nu flippar mitt mobila bredband ordentligt.

Jag ska ringa och vara en jävel imorgon.
Våga inte sätta mig i telefonkö, för då blir det en fin överraskning på posten.
Som tickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback