What are the odds?

Det har varit en lång dag.. Med många tankar, hög klumpighet och nervösa svettningar.

Vår vikarierande chef som ska fylla in för Rasmus var inte vilken Pierre som helst.
Det var DEN Pierre.
Elevrådspierre, grässtrå-i-vinden-pierre med lockarna att dö för.

Numera är han kortklippt, skäggig och min chef för en månad.
Det finns som sagt ingen Gud.

Jag saknar Nikola. Och filmkvällar med Didi.
Kvällen har spenderats i chock och ledsamhet.
Mina humörsvängningar gör inte saken bättre..

Varma mackor, jordgubbste och en cigg senare, så väntar sängen.
Imorgon tar vi nya tag med träningsvärken som infunnit sig.

- Jag vägrar vara den svaga av oss.

Imorgon slipper jag att tampas med pensionärerna på apoteket iallafall. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Heej! Köpte den från dentaworks, gick på 300 kr eftersom jag delade ett XL paket och en extra tandskena med en vän, funkar jätte bra :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback