Hänger du med?

Hah, det är nog den stora frågan.. Inte gör jag det iallafall.
Upptäckte iallafall att det var drygt en månad sen jag uppdaterat sist.
Uselt.

Måndagsfestandet har kommit igång under månaden,
jobbpass, årets första grillning hos Lena med fiskmåsar över huvudet,
strul gällande lägenheten och allmänt tjafs.
Midsommar har ju också varit; men en midsommar utan sill, potatis och jordgubbar
bjuder inte på så mycket.

Är nog därför jag inte skrivit på länge,
tjafset tog överhanden och jag har spenderat min lediga tid i sängen.

En god nyhet är dock.. Jag ska bli sambo.
Om 9 dagar.
Vi har fått en lägenhet, och nu spenderas dagarna i jakt på soffa och tv.

:D:D

Jag kanske borde föra över pengarna snart. Hm.
Sen ska jag nog packa lite köksgrejer som inte används.
och såklart snoka genom Nikos kamera, gällande midsommarbilderna.

får uppdatera igen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback