Bedtime,

Igår var det dags för Stand up comedy,
jobb på Crown och några timmars sömn med baby.

Jobbet gick bra, det kändes såå skönt att äntligen vara tillbaka på sitt inpinkade revir.
Malmö, here I come.
Tjejen jag jobbade med var också trevlig, så natten gick snabbt.
Halv 5 blev jag hämtad av Niko, som satt blåfrusen i bilen.
Vädret är helt galet, nu är det tydligen vinter igen med minusgrader.
Jag förstår ingenting.

Fick sova till halv 1, sen var det dags att göra sig redo för dagens stängning på Zara.
Det är inte många dagar kvar nu, och det är faktiskt det enda som gör att jag klarar av att gå dit.
3 pass kvar om jag har flyt. 2 om jag fullföljer denna veckan.

Jag har åkt på ännu en förkylning, och har inte tagit mig tid eller ork att kurera den.
Blir te till frukost, följt av nässpray och c-vitaminshot.
Ska gå och handla lite nyttigt imorgon också. Mackdieten håller inte längre.
Jag känner mig svag och out of shape. På riktigt.
Måste klura ut budgeten bara, så kanske vi hittar ett bidrag till träning eller två. Och tandblekning.
Det är dags.

När kommer deklarationspapperna egentligen?
Måste kolla det, så jag kan sova lugnt sen. Snart, det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback