Oh NUTS




min rygg jävlas med mig, och jag har ingen back-up.
Blir sängen imorgon, med betoning på sängen.

Dagens anfall?
- Att det står att jag valt att ge upp min fasta anställning på Zara i mitt arbetsintyg
- Att Sophie blivit kallad till ett möte
- Att det snöar
- Att jag har nattliga cravings och inte kan sova
- Att jag fortfarande inte har semester
- Att mina grejer från nelly.com inte kommit, kanske för att jag skrivit mitt namn istället för Sophie som står i porten.

Imorgon ringer jag till jobbet,
kräver schema, svar om semesterdagar och en jävligt bra korrigering i mina papper.


babes bjöd på kramar och pizza hos mamsen idag. det var mysigt, och jag håller tummarna för dig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback