don't worry,

jag har tre månader kvar i lägenheten, och kanske också i malmö.

Igår kom malin med ett spontanförslag vilket ledde till promenad genom hela Malmö,
fika, shopping, skvaller och slutligen en cider på Möllan :)
Sen fick blondie dock stressa iväg för att hinna med sista tåget hem.. Vi tar igen det nästa gång.

Kvällen slutade på Etage, nykter och fastlimmad vid spelmaskinerna med Lena och Gabriella.
Lena den lilla lyckogrisen vann 300 spänn, och killen bredvid matade ut 1400.
Oflyt, liksom.
Vi tackade för oss vid halv 3, och då började jag och Gabbi promenaden hem.
Fick ringa och väcka Niko till slut, då jag inte vågade gå hela vägen ensam.
Jag är trotsallt mörkrädd.

Idag väcktes jag av ett samtal från Sophie, som jag knappt vågade svara på.
På torsdag är det visning av lägenheten, då en mäklare kommer hit och ska värdera den.
Alltså blir det king-städning imorgon, och mycket annat hinns nog inte med.

Hoppas de inte ska ner i förrådet, för där hamnar allt mitt skit som fortfarande, och aldrig kommer
komma på plats i denna lilla etta.

Utbildningsansökan är uppdaterad, jag står i bostadskö i Helsingborg och kanske får brorsans lägenhet.
Jag kommer alltså tillbaka - om inget ändras.

Har varit på stand-up precis med Niko men ingen av oss var på något vidare humör..
Så nu sitter jag här igen, och ska sticka mot Crown om en halvtimme för att jobba.
Låt oss hoppas att där är mer folk än det var på Etage igår (alltså fler än 15).

Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Sara

emma emma.. älskar din blogg. du måste uppdatera oftare!! =)

2009-05-06 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback