It's only physical...

it scares me to feel this way.

Jag har verkligen trillat dit. Min trygghet, min lycka, mitt leende vilar i dina händer.
Det har gått ett år sedan jag först träffade dig.
Ett år senare bor vi tillsammans och delar allt förutom min snaskgömma.

I år firar vi jul tillsammans. Vi köper julpynt, vi köper gemensamma julklappar,
julkort kommer signeras med bådas namn.
Det är vi och bara vi, älskling.


Första tentan är avklarad, och efter att jag räknat poängen och lackat på Zoltan
lämnade jag in mina 10 sidor och tände en cigg i regnet.
Då började ett fenomen som jag ännu inte kunnat förklara.
Jag har någon slags kortslutning i huvudet tror jag.
Ingenting fastnar, det är bara tomt och ömt.
Att jag sedan åkte på en ofrivillig pmsvecka har inte underlättat.

Jag är arg och frustrerad och ligger fortfarande 3 labbar back i Informationssystem.
HTML och CSS är inte min grej. Eller kanske, om jag återfår tålamodet snart.

Ikväll belönade jag mig själv med att gå på bio, ensam.
Det är vuxenpoäng om något!
Nikola jobbar och jag tänkte låta honom slippa se mig böla och dregla till New Moon.
(enligt mig den sämsta delen av de fyra).
Men nu är jag hemma, ensam, kallsvettig och sugen. (får man skriva så på internet?)

Inte för att jag gillar biffiga killar, men har de dessutom ett snyggt ansikte så kan man ju inte kämpa emot särskilt länge.
Och nu kan jag inte ligga. Och niko vägrar ens försöka för att jag kommer att tänka på Jacob under hela akten.
Fan.

Jag får gå ut och svalka mig på balkongen och fundera över mina alternativ.
-jävla hormonsvängningar-
Men sexsug är ändå bättre än chokladnoja och finnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback