Funday-Sunday :)

Ja, så blev det minsann med spetsade Kusin Vitamin och 2 påsar popcorn hemma hos Dalle.
Tanken var att vi skulle ner till Cg men istället hamnade vi på Happy en halvtimme innan stängning.

Spelade lite blackjack, gick 20 kr minus medan Dalle gick plusminus noll,
sedan drog vi med oss Pidde till Breeze för att kolla läget.

Det är utan tvivel Malmös skabbigaste ställe och där är aldrig folk. Så var fallet
även igår så det blev att beställa en vatten för att dämpa huvudvärken och lite dans
innan vi splittade en taxi hem.

Rätt så lagom.

Min mage är dock katastrof som vanligt. Men jag har lyckats äta idag iallafall.
Pizza till frukost är fint :)

Har fortfarande ont i huvudet så tänkte lägga mig en stund. Både min kamera och Dalles
är sönder pga att de tappats i marmorgolv på semestern så jag får bjuda på en mobilbild istället.

Kvällens mest otippade: Träffade Rasmus, min gamla chef från Zara och fick äntligen en ursäkt och en förklaring till min uppsägning. Jag hade rätt hela tiden. Det kändes bra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh brun! Å söt :)

2010-08-03 @ 12:57:05
Postat av: Malin

Kolla ditt schema nu, guuurrl! I miss you!

Postat av: Julia

skriv mer i bloggen dåååå :((((

2010-08-25 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback