Andra advent,

Tiden går ruskigt fort..

Igår var det dags att smälla upp julgranen och handla massa pynt.
Resultatet blev fullt godkänt :)


Såhär firade jag min kväll i soffan, då bebbo var och spelade lite.

Deckade till CSI och hann vakna precis till Criminal Minds. Favvodag på tv, alla repriser går :)

Idag är det dags för jobb igen, Dalle är ledig så får roa mig med Sanja idag.
Men José har lovat att baka lussekatter så det blir nog en helt okej kväll.
Dessutom har Baby infört morgonmys efter måndagspasset så jag vet vad som väntar.

Jag är alltså rätt nöjd med tillvaron idag :)


Imorgon blir det eget julbak, julkortspyssel och förhoppningsvis en runda på gymmet nu när träningsvärken släppt. Jag vill känna att jag lever. Och har man en ledig dag i veckan så får man leva hardcore under de 24 timmarna.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback