Dygnsrytm,



men en trasig sådan..
Fan. Känner mig 10 år äldre efter nattens jobbpass. Sååå segt.
Alla är dessutom sjuka så ingen orkar stimma så tiden går riktigt långsamt.

Bebbo kom och hämtade mig iaf.. så var hemma för 2,5 timme sen.
Femte natten på soffan, nös precis ut min hjärna..
Måste sanera hela lägenheten när jag är bättre, och handla julklappar,
och fixa min nagel, klippa mig, bleka håret, lägga in alla bilder (midsommar-framåt), kolla biljetter, laga mat, äta något annat än mackor, sova ordentligt samt fixa allt inför nyår..

Men det hänger på att bli frisk. Eller ja, jag måste ju fixa allt ändå, men i vilken ordning det sker får vi se.
Ska försöka sova nu iaf, bara skräp på tv såhärdags ändå ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback